تصویر هدر بخش پست‌ها

Tinjeri Web

به Tinjeri Web خوش اومدید. ما اینجا از همه چی فعالیت میکنیم. حمایت یادتون نره!

قوانین نویسندگان

| ✞Anita✞

                               سلام😍

      کسایی که میخوان نویسنده بشن و پست بزارن

                     حتما قوانین رو بخونن😃

 

۱- گذاشتن رمان یا چیزهای ۱۸+ ممنوع 

۲- گذاشتن کاور در پست ها تون اجباری نیس  فقط اگه خواستین بزارید با کیفیت باشه 

۳- عنوان مناسب برای پست هاتون انتخاب کنید 

۴- حتما پست جدا از معرفی خودتون بزارید 

۵- پستتون رو بی اجازه سنجاق نکنید و پست خداحافظی نزارید چون موقت میشه 

۶- اگر بیش از ۳ هفته فعالیت نداشته باشید از وب حذف میشید و سعی کنید حداقل هفته ای ۱ پست بزارید

۷- برا مرخصی بیاید گفتمانم  و بدون اطلاع برا خودتون به مرخصی نرید 

۸- مطالب طولانی پست هاتون رو توی ادامه مطلب قرار بدین

۹- اگر پستتون موقت شد حتما با مدیر هماهنگ کنید و اشکالش رو بپرسید و برطرفش کنید و بدون هماهنگی از موقتی درش نیارید

۱۰- پست بی ربط و بی محتوا نزارید

۱۱- توی کامنت ها یا گفتمان نویسندگان دعوا نکنید و توی وب باهم دیگه مهربون باشید 

۱۲- کپی از پست های بقیه ممنوع 

۱۳- اگر یکی از نویسنده های وب بهتون الکی تهمت زد حتما تو گفتمان خودم بهم بگید 

۱۴- پست هاتون رو توی پرچسب مناسب قرار بدید اگر هم برچسب خواستید بهم بگید درست کنم    

        این هم از قوانین سوالی داشتید در خدمتم 🥰

 

 

تصویر پروفایل Zahra Shafiei سطح تجربه Zahra Shafiei
Zahra Shafiei
6 ماه پیش
سلام. من درخواست میدم
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
6 ماه پیش
سلام ... خب توی بخش درخواست های نویسندگی آدرس وب رو بزنو درخواست بده♡ آدرس وب: roman12
تصویر پروفایل Zahra Shafiei سطح تجربه Zahra Shafiei
Zahra Shafiei
6 ماه پیش
سلام من هم میخواستم در خواست بدم
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
سلام ... من یکم سرم شلوغه شاید چند وقت پست نزارم ببخشید بعدا جبران می کنم ❤️
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
7 ماه پیش
باش عیب نداره
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
چشم
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
7 ماه پیش
پیویمو چک کن
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
سلام ... من درخواست میدم ❤️
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
7 ماه پیش
سلام..درخواستت قبول شد ❤️
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
7 ماه پیش
اگر لقب میخوای بیا پی وی عزیزم 🥰
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد