تصویر هدر بخش پست‌ها

Tinjeri Web

به Tinjeri Web خوش اومدید. ما اینجا از همه چی فعالیت میکنیم. حمایت یادتون نره!

میکس جونگ کوک

| ✞Anita✞

درخواستی داشتید بگید 

لایک و کامنت یادتون نره 

سلام. سلااااام. من یه نرم‌افزار درست کرده‌م که به صورت خودکار به آخرین وبلاگ‌های به روز شده فارسی کامنت ارسال می‌کنه. تا الان بلاگفا و بلاگ دات آی آر رو ساپورت می‌کنه و الان دارم روی بلاگیکس کار می‌کنم. این کامنت توسط همین نرم‌افزار برات ارسال شده. ممنون می‌شم اگه از طریق ایمیل یا وبسایتم بهم خبر بدی که این کامنت رو دریافت کردی یانه تا از کارکرد درست نرم‌افزار مطمئن بشم. اگر هم خواستی این نرم افزار رو دریافت کنی توی تلگرام به آیدی @aipersiateam پیام بده تا برات بفرستمش. لازمه بگم که برای ساخت نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده تا بتونه کدهای امنیتی رو حل کنه. بنابراین تمام مراحل به صورت خودکار انجام می‌شه و می‌تونی باهاش در عرض ده دقیقه به حدود ۱۰۰ وبلاگ کامنت ارسال کنی که یه روش بسیار خوب برای افزایش بازدید یا تبلیغ خدمت/محصوله. اطلاعات بیشتر و ویدئوی تست نرم‌افزار رو می‌تونی توی کانال تلگرامم بببینی: https://t.me/goldrushdotir/
سلام. سلااااام. من یه نرم‌افزار درست کرده‌م که به صورت خودکار به آخرین وبلاگ‌های به روز شده فارسی کامنت ارسال می‌کنه. تا الان بلاگفا و بلاگ دات آی آر رو ساپورت می‌کنه و الان دارم روی بلاگیکس کار می‌کنم. این کامنت توسط همین نرم‌افزار برات ارسال شده. ممنون می‌شم اگه از طریق ایمیل یا وبسایتم بهم خبر بدی که این کامنت رو دریافت کردی یانه تا از کارکرد درست نرم‌افزار مطمئن بشم. اگر هم خواستی این نرم افزار رو دریافت کنی توی تلگرام به آیدی @aipersiateam پیام بده تا برات بفرستمش. لازمه بگم که برای ساخت نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده تا بتونه کدهای امنیتی رو حل کنه. بنابراین تمام مراحل به صورت خودکار انجام می‌شه و می‌تونی باهاش در عرض ده دقیقه به حدود ۱۰۰ وبلاگ کامنت ارسال کنی که یه روش بسیار خوب برای افزایش بازدید یا تبلیغ خدمت/محصوله. اطلاعات بیشتر و ویدئوی تست نرم‌افزار رو می‌تونی توی کانال تلگرامم بببینی: https://t.me/goldrushdotir/
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
1 ماه پیش
✔️✔️✔️
سلام. سلااااام. من یه نرم‌افزار درست کرده‌م که به صورت خودکار به آخرین وبلاگ‌های به روز شده فارسی کامنت ارسال می‌کنه. تا الان بلاگفا و بلاگ دات آی آر رو ساپورت می‌کنه و الان دارم روی بلاگیکس کار می‌کنم. این کامنت توسط همین نرم‌افزار برات ارسال شده. ممنون می‌شم اگه از طریق ایمیل یا وبسایتم بهم خبر بدی که این کامنت رو دریافت کردی یانه تا از کارکرد درست نرم‌افزار مطمئن بشم. اگر هم خواستی این نرم افزار رو دریافت کنی توی تلگرام به آیدی @aipersiateam پیام بده تا برات بفرستمش. لازمه بگم که برای ساخت نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده تا بتونه کدهای امنیتی رو حل کنه. بنابراین تمام مراحل به صورت خودکار انجام می‌شه و می‌تونی باهاش در عرض ده دقیقه به حدود ۱۰۰ وبلاگ کامنت ارسال کنی که یه روش بسیار خوب برای افزایش بازدید یا تبلیغ خدمت/محصوله. اطلاعات بیشتر و ویدئوی تست نرم‌افزار رو می‌تونی توی کانال تلگرامم بببینی: https://t.me/goldrushdotir/
تصویر پروفایل ✞Anita✞ سطح تجربه ✞Anita✞
✞Anita✞
1 ماه پیش
...
سلام. سلااااام. من یه نرم‌افزار درست کرده‌م که به صورت خودکار به آخرین وبلاگ‌های به روز شده فارسی کامنت ارسال می‌کنه. تا الان بلاگفا و بلاگ دات آی آر رو ساپورت می‌کنه و الان دارم روی بلاگیکس کار می‌کنم. این کامنت توسط همین نرم‌افزار برات ارسال شده. ممنون می‌شم اگه از طریق ایمیل یا وبسایتم بهم خبر بدی که این کامنت رو دریافت کردی یانه تا از کارکرد درست نرم‌افزار مطمئن بشم. اگر هم خواستی این نرم افزار رو دریافت کنی توی تلگرام به آیدی @aipersiateam پیام بده تا برات بفرستمش. لازمه بگم که برای ساخت نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده تا بتونه کدهای امنیتی رو حل کنه. بنابراین تمام مراحل به صورت خودکار انجام می‌شه و می‌تونی باهاش در عرض ده دقیقه به حدود ۱۰۰ وبلاگ کامنت ارسال کنی که یه روش بسیار خوب برای افزایش بازدید یا تبلیغ خدمت/محصوله. اطلاعات بیشتر و ویدئوی تست نرم‌افزار رو می‌تونی توی کانال تلگرامم بببینی: https://t.me/goldrushdotir/
سلام. سلااااام. من یه نرم‌افزار درست کرده‌م که به صورت خودکار به آخرین وبلاگ‌های به روز شده فارسی کامنت ارسال می‌کنه. تا الان بلاگفا و بلاگ دات آی آر رو ساپورت می‌کنه و الان دارم روی بلاگیکس کار می‌کنم. این کامنت توسط همین نرم‌افزار برات ارسال شده. ممنون می‌شم اگه از طریق ایمیل یا وبسایتم بهم خبر بدی که این کامنت رو دریافت کردی یانه تا از کارکرد درست نرم‌افزار مطمئن بشم. اگر هم خواستی این نرم افزار رو دریافت کنی توی تلگرام به آیدی @aipersiateam پیام بده تا برات بفرستمش. لازمه بگم که برای ساخت نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده تا بتونه کدهای امنیتی رو حل کنه. بنابراین تمام مراحل به صورت خودکار انجام می‌شه و می‌تونی باهاش در عرض ده دقیقه به حدود ۱۰۰ وبلاگ کامنت ارسال کنی که یه روش بسیار خوب برای افزایش بازدید یا تبلیغ خدمت/محصوله. اطلاعات بیشتر و ویدئوی تست نرم‌افزار رو می‌تونی توی کانال تلگرامم بببینی: https://t.me/goldrushdotir/
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد